Vad tror ni?!

Nu har ett nytt moment påbörjat och det var verkligen med rivstart. Redan första dagen delade vi in oss i nya grupper. Den här gången går vår uppgift ut på att vi ska lära oss att utföra och analysera en marknadsundersökning.

Vi i våran grupp har valt att försöka utforska vilken attityd vi studenter har till systembolags-monopolet. Det går ut på att ta reda på ifall studenter tror att de skulle konsumera mer alkohol om det gick att köpa t.ex vin på ICA.

Rätt intressant tycker jag faktiskt!

Vad tror ni?!


Kommentarer
mamsen

Ja, det tror jag. Nu var det ju länge sen jag var student, men jag tror det blir lätt att man köper med sig i "onödan".

2010-10-17 @ 17:20:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0