Oväntat besök...

I torsdags hade jag planerat att åka till Övik och möta mamma, pappa och Laura för lite shopping. Det gjorde jag också. Blev även en premiär tur med Botniabanan! Men tanken var att jag skulle åka tillbaka till Umeå på eftermiddagen, men så frågade pappa ifall jag inte hade lust att åka med dom hem. Jag kom inte på någon bra anledning till att inte, så jag åkte med! Det var mysigt!



Sedan på lördagen var det ju dags för den årliga melodifestivalen. Jag har inte följt den så bra i år. Men han som vann var väl helt okej iaf. Inte riktigt min smak, men inte dåligt. Däremot slogs jag av en tanke. När jag hörde jag The Playtones-The King slogs jag av hur otroligt lik den är True Bloods Vinjetten Bad Things. Jag vet inte om det bara är jag, men jag tycker fortfarande att dom är väldigt lika.



True Bloods vs The Playtones












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0