Long time no see!

Ja, det var ett tag sedan jag skrev här, men jag ser att det ändå är några som tittar förbi här ibland! Dagarna bara flyger förbi och på bara nån vecka så har det slagit om från en riktig vargavinter till ett underbart vårväder.

Här i Umeå flyter plugget på i vanlig ordning. Denna vecka bjuder på en mid-term som går av stapeln imorgon!
Sedan jag skrev sist, har jag hunnit vara hem till Solle på ett besök. Där fick jag förutom att umgås med mor, far och mina kära systrar, även träffa Sofias nya kille! Sedan en vecka senare var Laura här på besök och myste lite med mig! Det var riktigt skojjigt! Vi gjorde god mat och blåbärspaj och shoppade lite!


Här bjuder jag på två gamla, men i mina ögon rätt roliga bilder! Lite typiskt systrar om man säger så! Här hade man minsann lite färg på kinderna också!!
Tripp, trapp, trull! Ja jag är äldst av systrarna men ändå minstingen i familjen, hehe


Kommentarer
mamma

Undrar om inte jag är minst, ialla fall på längden!

2011-03-08 @ 11:24:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0