Att blogga eller inte blogga... That's the Question!

Jag är som Ni säkert märkt för länge sedan, ingen aktiv bloggerska. Det går ju att tolka på flera olika sätt. Antingen så händer det inget som jag känner jag vill berätta, eller så är det så att jag har så fullt upp att bloggningen inte prioriteras. I det här fallet stämmer det sistnämda. Det var länge sedan en termin varit så fullspäckad med aktiviteter hit och dit. Samtidigt som jag skriver min D-Uppsats, är jag litet engagerad i en utbytesprogram där syftet är att hitta på aktiviteter för inkommande utländska studenter.

Ja, åsså var det ju det här med uppsatsen. Den tar sin beskärda del och energi den också. Har haft tur med både uppsatspartner och att hitta intressant ämne, men det är ändå mycket att tänka på.


I helgen var jag på ett besök hos syster i Stockholm. Det var mysigt. Kul att få se hennes nya lägenhet också.

Bilder från Sofias mysiga vardagsrum

 

 

Gott tilltugg!

 

Förmodligen världshistoriens dyraste vindruvor... Vågar inte ens berätta hur mycket vi betalade..
Men dom blev bra på bild och får därför pryda min blogg ett tag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0