Påskhelg!

Ja, nu var det verkligen ett tag sedan det skrevs något här!

För två veckor sedan var jag, Sofia och Laura och tittade på Romeo och Julia (musikalen) i Stockholm. Den var riktigt bra. Kan dock inte jämföras med Mamma Mia. Men den var ändå sevärd. Man kände sig så glad och lycklig efteråt liksom. Vi bodde på ett hotell mitt på självaste Drottninggatan. Kan det bli bättre?!

Sedan åkte vi till Sollefteå för att fira lite påsk. Jag tror det var länge sedan vi har haft en så varm påsk. Man kunde ju sitta i bikini hela dagen lång.

Jag har också anmält mig till att springa/gå blodomloppet (11km) den 19 maj. Så man kan ju lugnt säga att jag ligger i hårdträning just nu. Men men, det löser sig nog! Man lär ju bli fitt till sommaren i alla fall!


Några bilder...

Katten njuter av vårvärmen

Vår stadskatt på upptäktsfärd. Just här utforskas altanen :)

 

Jag, mamma och Laura fick för oss att promenera upp till Hallsta-hotellet och sedan gå ned vid Hoppbackarna! Det tog bra i benen!

 

Mamma och Laura

Väl uppe på Hallstaberget. Utsikt över Sollefteå

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Tro det eller ej, men Sollefteå ska få besök av Hollywoodstjärnor nu i helgen. Ingen mindre än Daniel Craig mfl. Det ska nämligen spelas in en ny version av filmerna på Stieg Larssons böcker och då tänkte dom tydligen spela in nån scen från Järnvägsstationen.

 



Kommentarer
mamma

Det kändes bra när vi stod och såg på utsikten från Hallstaberget. Då hade vi varit duktiga.

2011-04-28 @ 18:49:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0