Jag lovar inget

Hej!
 
Nu är jag här igen.
 
 
Att blogga har inte varit prioriterat på ett tag och att jag fick för mig att skriva ett inlägg nu är en riktig impulsgrej. I brist på annat så började jag läsa mina gamla inlägg och kände att jag på något vis saknade att blogga och skriva. Jag bloggar ju till störst del för min egen del så det spelar ju inte så stor roll om någon läser eller ej. Jag inser även nu hur roligt det är att läsa gamla inlägg i efterhand, så varför skulle jag då sluta med bloggandet?!
 
För att sammanfatta den tid som passerat sedan sist så kan jag väl börja med att säga att jag är näst intill färdig med mina studier. Jag har fått examensarbetet godkänt men har några kurser kvarliggandes sedan en tid tillbaka vilka jag planerar att försöka ta igen detta år så att jag tillslut får ut min examen. Dock ligger mitt fokus inte längre på studierna utan på att försöka få ett jobb så snart som möjligt.
 
I oktober förra året flyttade jag från Umeå tillbaka till Sollefteå för en sorts mellanlandning innan jag visste hur jag ville gå vidare med allt. Jag hade väldigt tur och fick jobb på en förskola i Sollefteå endast 2 dagar efter jag anlänt och fick jobba där ända fram till januari. Jag kände dock att jag, med min ekonomiska utbildning, vill göra något annat så nu efter jul så bestämde jag mig för att göra ett ryck i jobbsökandet, och för att förenkla det hela har jag nu åkt ned till Stockholm och bor numera tillfälligt hos Sofia.
Så det är väl det min vardag går ut på för tillfället. Söka jobb, ringa på jobb och sedan hoppas på något napp.
 
 
Ja, det var nog allt för denna gången!
 
På återseende!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0