Vart har Jaffa Blodapelsin tagit vägen?!

Ja ni minns väl den goda röda läskedrycken som man druckit så mkt. När jag var på affären häromdan å letade efter just blodapelsin-läsken var den spårlöst borta. När jag sedan googlat lite på det så verkar det som om den varit borta ett bra tag.


Ja nu undrar ni kanske varför jag är så engagerad i just denna läsk, men jag hade ju en ide om att jag skulle göra en bål tills på lördag, där huvudingrediensen skulle vara just jaffa-blodapelsin. 





Men det blir helt enkelt att tänka om!

Någon som har bra förslag på god bål?


Kommentarer
Anonym

Hette den inte RIO?

2011-01-18 @ 22:14:17
Anonym

Hette den inte RIO?

2011-01-18 @ 22:15:04
C

Rio blodapelsin finns på konsum i sollefteå iaf :)

2011-01-28 @ 16:08:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0