Funbeat.se

Ja, det var väl ungefär ett år sedan jag blev bekant med denna finfina sida. Den är perfekt om man vill hålla koll på hur mycket man tränar. Dock har jag det senaste halvåret varit lite dålig på att fylla i, men nu ska det minsann bli ändring på det. Har satt upp 2 mål. Jag ska varje vecka ha uppnått minst 200 minuters aktivitet (allt sorts träning/motion förutom promenaden till uni). Det andra målet är att jag varje vecka ska ha promenerat/sprungit minst 10 km! Det känns som rimliga mål tycker jag!


Här kan ni se min och Marielles omtalade morgonrunda! Den här veckan har vi redan hunnit med 2 varv vilket betyder att jag redan klarat 74% av mitt distansmål för denna vecka! 






Kommentarer
Andrea

Använd annars www.shapelink.com



den har jag börjat använda :)

2011-01-20 @ 10:17:45
Caroline

Ja, den sidan verkar också vara bra! Men jag redan använt funbeat ett tag så det känns lite bökigt att ändra!

2011-01-20 @ 15:22:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0