I väntan på kylan...

Ja den här helgen har varit en riktigt shopping-helg. I och med att Jotex var så krångliga så började jag tänka om lite. Så igår var jag på stan och köpte ett helsvart vanligt lakan å slängde på soffan i stället. Sedan idag så var jag och Lina på Expo (eller vad det nu heter) och köpte ett par gråaktiga panelgardiner. Jag var egentligen lite emot panelgardiner, men det är ju trots allt ett studentrum vi pratar om och ingen lyxvilla, så jag tänkte att jag skulle försöka komma undan så billigt som möjligt. Så istället för att lägga ut runt 600kr för ett överkast och gardiner från jotex. landade nu alltihopa på ca 200kr (150 kr för lakan, och 49 för gardiner), så jag är nöjd! 

Men inte nog med det. Jag har också några dagar varit väldigt sugen på att köpa mig en ny dunjacka inför vintern. Jag hade redan innan spanat in en jacka på Stadium, å sedan när jag väl provade den så kunde jag bara inte hålla mig. Så jag är nu en röd dunparkas rikare men 2000kr fattigare. Så nu förväntar jag mig en riktigt kall vinter så att jag kan använda den... Haha





Ursäkta den suddiga bilden, men mobilkameran funkar tydligen inte så bra i en provhytt... ;-P



Kommentarer
Anonym

Skitsnygg!

2010-10-03 @ 20:39:12
mamma

Den var jättesnygg!

2010-10-03 @ 22:11:18
Anonym

Snygg

2010-10-14 @ 23:50:34
mamma

Ja nu går ju jag också omkring i en sån jacka! Och inte en chans att jag kommer att frysa!

2010-11-16 @ 18:02:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0