Nov. 17, 2010

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev här! 

I helgen var Sofia här i Umeå och hälsade på. Hon anlände på fredagförmiddag och åkte tillbaka på söndakväll. Det blev en riktig partyhelg!



Helgen började med en korridormiddag/fest i min korridor på fredagen. Vi hade superkul. Åt tacos och spelade singstar!


Sedan på Lördagen var det Asals födelsedagskalas som väntade. Det var också riktigt skoj, och tårtan var verkligen unik! Den hade hon verkligen lyckats bra med!

När söndagen väl kom var både jag och Sofia rätt slitna. Det är ju inte så ofta man festar två gånger på en helg längre. Haha. Då var iaf helgen slut och Sofia åkte hem igen. Men snart blir det min tur att åka och hälsa på henne i hennes nya lya. Det blir spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0