På språng!

För er som läst min andra blogg under våren vet ju att jag har haft ett mål! Målet var att kunna springa ca 10 km utan stop. Dock har jag haft väldigt dålig självdisciplin så det har inte gått som jag tänkt mig. Har nu bestämt mig för att försöka uppnå detta mål under sommaren istället! Det känns rimligt! De dagar jag bor i Lo har jag ju en perfekt joggingrunda runt Dämstasjön vilket blir lite drygt 9 km.

Så detta blir nu mitt nya mål.



Idag sprang jag för första gången på 5 veckor. Blev 3,2 km. Inget imponerande avstånd, men en början iaf. Ganska lagom tycker jag. Kändes väldigt behagligt. Nästa gång utökar jag avståndet med ca 1,5 km. Får se om det blir imorgon eller på torsdag!





Kommentarer
mamma

Hurtigt, tycker jag!

2010-06-30 @ 09:45:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0