Härliga helg!

Ja det är nog det minsta jag kan säga om denna helg. Det var länge sedan jag hade så roligt! Helgen bjöd både på väntade och oväntade aktiviteter.

På fredagen hamnade jag helt oväntat på en pub här i Sollefteå tillsammans med, Anders, Per och Tommy. Det var väldigt trevligt och mysigt måste jag säga.
Sedan på lördagen åkte jag mot Kramfors tillsammans med Elin. Kvällen började med grillning hos Marielle och avslutades med ett besök på självaste stadsfesten. Det var också väldigt roligt och trevligt! Himla tur med vädret hade vi också på lördagen. Det regnade ju inget alls!

Verkligen en kanonhelg med andra ord. Den satte ribban högt för kommande helger i sommar. Men härnäst väntar ju midsommar och det blir nog också väldigt trevligt!!! Har också funderat på att gå på midnattstravet! Var ett par år sedan jag var där sist nu!!


Åååh vad jag tycker om sommaren! BTW idag är årets längsta dag, alltså sommarsolståndet... Hihi ifall ni ville veta


Hejsanhoppsan!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0