För fem år sedan...

Idag för fem år sedan.

Trots att det var läsårets sista dag vaknade man extra tidigt på morgonen för att göra sig iordning. Detta var dagen som man längtat efter så länge. Dagen som alltid känts så avlägset långt bort. Dagen som alla pratade om.   

Fylld av spänning och förväntan. Fylld av glädje och lättnad. Fylld av ovisshet. Fylld av ångest och vemod över att faktiskt vara "vuxen". Och fylld av champagne.... Skulle jag nu ta det stora steget mot en ny tidsepok i livet. Jag skulle bege mig mot den okända och spännande men samtidigt oerhört skrämmande...



...framtiden

Jag och Morfar vid min student 2005


Kommentarer
mamma

Vilket fint kort pa dig och morfar!

2010-06-11 @ 17:47:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0