Äntligen sommarlov!

Ja, det är det faktiskt. Just nu sitter jag hemma i Sollefteå. Kom hit igåreftermiddag med en fullpackad bil.

Vad har då hänt sedan jag bloggade sist? Ja man kan kort och gott sammanfatta våren med att jag nog kommer slå mitt egna personliga rekord i flyttning. Hittills har jag bott på 6 olika ställen, och än är ju inte året över. Jag kommer ju nog bo en hel del i Lo i sommar #7 och sedan så måste jag ju hitta ett boende för hösten #8. Så det ni! Det blir nog svårslaget för kommande år! Haha


Nu har jag ledigt 2 veckor innan mitt jobb på Handelsbanken drar igång igen!


Under mina lediga dagar har jag bland annat planerat in att gå en danskurs och åka till Sthlm och hälsa på Sofia och kanske också hälsa på en vän jag inte sett på länge! Det ska bli roligt! Dock verkar det som om att den helg jag tänkt ut råkar va just den helg som det kungliga bröllopet ska hållas. Typiskt. Jag är inte så värst intresserad av det och det lär ju va rätt mycket folk ute då. Haha Men men...



Bilden är lånad



Kommentarer
mamma

Skulle kunna vara ett foto av vår gulling! När hon var kattunge

2010-06-07 @ 21:40:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0