Sommaren är kort....

Det kan jag verkligen skriva under på. Vart har denna sommar tagit vägen egentligen? Vad har jag gjort?

Ja det har iaf minst sagt varit en mycket varm sommar. Något jag för det mesta njutit väldigt mycket av.
Dock är jag nog ändå blekast i stan. Var till och med en kund på banken som antydde att jag borde gå ut och sola lite mer. Haha! Men men solbrännan är väl inte allt. När man jobbar får man ju ingen sol på sig, å när jag väl har kommit hem så har jag oftast varit alldeles för trött av värmen för att orka lägga sig ute i solen och pressa. Att jag inte är någon soldyrkare har nog också haft sin inverkan.


Men inte gråter jag väl för det. Har haft en väldigt härlig sommar ändå. Mitt jobb på Handelsbanken är nu över och jag får nu några efterlängtade dagars semester innan plugget drar igång igen. Kanske hinner jag skaffa mig en liten bränna iaf.

Jag har också fått ett boende. Blir återigen ett studentrum på Fysikgränd. Jag trivdes ju väldigt bra där förut så
det känns lovande! Hoppas bara man får trevliga korridorkompisar den här gången också!

Jag har iaf planerat in att ha en inflyttningsfest. När det blir av vet jag inte ännu. Men den som lever får väl se,
å jag säger bara en sak! SINGSTAR!







Kommentarer
Den gamle

Njuuut!

2010-08-14 @ 16:16:39
Lina

är det en utmaningen jag hör?! ;) I'm in!

2010-08-16 @ 13:03:56
URL: http://linamariasblogg.blogspot.com
Caroline

@den gamle: Jag ska njuta

@Lina: Ja det är klart det är :D å utmaningen går inte bara ut på att vinna utan också att ha skitkul!! Hahaha

2010-08-16 @ 22:23:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0