23 mil och en halv liter klorin senare...

Första intrycket av mitt nya boende var väl inte det allra mest gemytliga.

Rummet är helt okej. Det ser ut att va nymålat och badrummet är fräscht.

Men efter att ha burit upp alla mina grejjer tog jag mig en titt in i köket. Där hade det nog inte städats på väldigt länge. Kylarna var fyllda av mögel och arbets- och golvytor var så rejält smutsiga att det krävdes en grundlig städning för att överhuvudtaget våga ta fram någon ätbar råvara. Så det blev till att leta fram skurmoppen, klorin och rengöringsmedel av alla de slag och börja svabba. Nu efteråt luktar det en blandning av klorin och eucalyptus, en betydligt behagligare doft än mögel. Så jag är nöjd!!


Nu ska jag bädda min säng och krypa in undet täcket...


Kommentarer
mamma

Jag fattar inte att man inte tar bort matrester när man flyttar! Jag höll på att få slag när jag såg bilderna.

2010-08-28 @ 19:23:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0